Norra Bro stuteri rockar fett!

Jag ääälskar vårt nya stall! Det finns så mycket bra saker att säga om det så att jag inte kan komma på alla! Och alla de bra överväger defenetift de ytte pytte små dåliga som är.
De dåliga är att det tar lite längre tid att åka dit och hem, eftersom man måste åka buss. Ok, vissa cyklar men det är jag alldeles för lat för :p Haha. och så är det lite längre till ridhus och bana, men what the hell!

Dom BRA sakerna är:
  1. Jag och Jennie får fortsätta stå tillsammans och Ellen står också där nu :D
  2. Gubben som äger gården är världens sötaste
  3. Ridhuset ser ut som ett ridhus på Strömsholm
  4. De andra tjejerna som står där är astrevliga!
  5. Det finns en liten terrängbana (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) :D :D
  6. Det är apfina ridvägar
  7. Fia ska kanske flytta dit med Whippan också
  8. Hagarna är heelt underbara
  9. Stallet är helt LÖVLY
  10. Billig grundhyra
Jag bara vill, vill, vill till stallet på dagarna!

Kommentarer
Postat av: belloo

hej. har försökt smsa dig men u svarar inte..kan du sätta in mina pengar vore det jättebra. ska till örebro idag eller imorrn bitti. och glöm inte att lämna min jacka hos mamma.

2008-09-04 @ 11:05:59
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0