Jag och fiske

Som svar på den klassiska frågan "Vad gjorde du i helgen då?" så har jag tvingats svara "Jag var iväg och fiskade"
Responsen på det har antingen varit att personen är helt tyst eller "Du? Fiska? HAHAHAHAHAHA" Typ.
Och på sätt och vis kan jag hålla med dom. Trots det faktum att jag är född i ett timmerhus utan toalett mitt i skogen brevid en älv i norrland så är jag ingen friluftsmänniska.
Visst kan jag tycka att det är mysigt att vara ute i skogen ibland, och rida ut är ju ubermysigt. Men jag har aldrig varit typen som gillar att plocka svamp eller bär eller liknande. Inte i fleeeraaaa tiiiimmaaar i alla fall.
Och kan NÅGON snälla förklara för mig, varför man åker ut kl 13 när man v e t  att det inte börjar nappa förren vid 17-18 tiden?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja hmm kan du inte ringa imorgon på kvällen så kan jag förklara=)

Föresten bilderna från helgen ni var här Ellen du och dani kan du be henne maila mig dom bildena från den helgen??

Puss

2008-09-16 @ 19:56:42
URL: http://ajja86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0