Ullared

18 timmar tog trippen till Ullared igår. A r t o n  t i m m a r. Förstår ni hur lång tid det är?
Och förstår ni hur lång tid vi tillbringade i bilen om jag säger att vi "bara" var inne i köpcentret i 8 timmar?



Tycker ni att dethär är mycket?
Det är I N G E N T I N G mot vad vi handlade igår kan jag säga.
Enbart jag handlade mer än vad hon på bilden har i kundvagnen, och hey - man kan ju nästan se igenom lagret  i bagageluckan.

Lite av vad jag handlade igår:

Till stallet:
hjälm
vintertäcke
svettäcke
strykkappor
senskydd
benskydd
trimmkniv
gängtapp
longerspö
hoppspö
pälsglans
termometer
boxgardin
ridbyxor
chaps
ca sex par ridstrumpor
ridvantar
trefingervantar
en lädergrimma
två nylongrimmor
ett träns
en till täckesgjord
mer bensnören
typ tre par benlindor
tre chabrak
en dressyrgjord
en stor helosan

Till mig:
en väska

Till mig och Kim:
kökslampa (afin!)
hallmatta
TP-spel

Suck.
Om det blev dyrt? Gissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0