Rufus och veterinären

Igår var veterinär Torleif Lind ute för att vaccinera våra små pållar. Stackarn. Här tror han att han ska få komma, sätta 5 snabba sprutor i 5 hästar, och sem åka. HAHAHAHA!
Istället möttes han av ett hysteriskt stallgäng som ställer en MILJON frågor om allt möjligt och omöjligt.

Tillråga på allt så ber jag honom kika i munnen på Rufus för att se så att tänderna är som dom ska. Följande samtal utspelar sig:

Jag: -...för sist jag kolla munnen på honom var på besiktningen för snart 2 år sedan.
Vet: -Ja, vi kan ju kika. Det går ju snabbt.
Jag: -Eh... Ja, alltså... Eh... *fniss* Det gick ju lite sisådär sist
Vet: -?
Jag: -Han hade typ, lixom sönder munstegen... Men den var lite trasig innan!
Vet (till asistenten): -Gå och hämta grejerna, och ta med en brems, så provar vi.
Jag (viskar till Jennie): -Jag törs fan inte tala om att vi var tvugna att droga honom sist!
Jennie: -HAHAHAHAHAHAHA!

Det gick inge bra. Vi sket i det.

Kommentarer
Postat av: Elena

Hahahahahaha, jag älskar Rufus :D

2008-10-24 @ 19:52:02
URL: http://finest.se/elenaeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0