Nya, förbättrade...

...äsch, screw it. Jag har ny desigt. Ganska fin va?!
(Pssst. Ni kan rösta där borta -------------------------------------------->)
Och jag har gjort den själv! Jag är duktig. *nickar*

Men nu är jag så trött efter att ha stirrat på skärmen i flera timmar, och linserna är så torra att jag knapt kan öppna ögonen. Så nu ska jag ta av mig linserna och sen ska jag krypa ner ensam i vår stooora dubbelsäng och bara njuuuuuta! (Karln är och campar med grabbarna. Men jag såg till att han fick ligga innan han åkte. Det ska baske mej inte bli nått jävla Brokeback Mountain här inte!)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elena

Hahahaha, jag kan iofs se Kim och Dennis göra en Brokeback Mountain. Väldigt tydligt kan jag se det.

2008-05-12 @ 14:33:35
URL: http://elenaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0