Jag är verkligen min hästs matte

De senaste gångerna jag har ridit ut på min häst så har jag stört mig på att han verkligen inte kan slappna av! Han går med snabba, ryckiga kliv framåt och när man försöker få honom att stå still så står han på helspänn och ibland kan man känna hur han lixom darrar i kroppen (kan vi gå nu, kan vi gå nu, kan vi gå nu) eller så snurrar han, backar han, småstegrar/hoppar på stället, eller allt ovanstående.
   Men så upptäkte jag när jag gick från bussen förut, att jag gör precis likadant. Jag går med snabba korta steg, istället får långa lugna, fast jag inte har bråttom någonstans.
*suck*

Jag måste stressa ner. Vi får magproblem :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0