Nej... nej. Nej, nej, nej, nej. NEJ!

(Fan vad orden "nej" låter konstigt, och ser konstigt ut, när man skriver det så där många gånger. Började fundera på om jag verkligen skrivit rätt :p)

Idag i stallet när vi skulle åka hem, jag fixade det sista i stallet, så ropade Fia:
-Rani, din häst ligger ner!
Och jag ba, Nej. Guuuuud nej.
Med en veterinärräkning som redan ligger på 5.500 ca så är man inte så pigg på att hästen skulle få kolig igen.
Men det verkade inte så farligt. Han la sig ner ngn gång till så jag plockade in honom så att han får stå inne. Tänkte ifall han var kall i magen, ätit snö eller drukit kallt, så skulle han få tina.
Han verkade piggare när han kom in i alla fall och ingen har ringt till mig än, så det verkar lugnt.

Han gick btw jättebra i morse när jag red. Jag hoppade lite. Lite kontroll :P *haha* Kan behövas.

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0