Zzzznark

Idag tog jag riktig sovmorgon. Vaknade med ett ryck av panik för att jag hade drömt att klockan var typ halv 3. Jag menar, HELA dan vill man ju inte sova bort. Men klockan var bara halv 12, så det var lagon att gå upp.
Drog ut på promenix med hunden efter frukosten. Mötte Bella med lillasyrran i släptåg i centrum. Sen bar det iväg hem till datan för att glo på Ghost Whisperer. Är helt hooked nu alltså. Förut glodde jag på Bones men finns inga mer avsnitt nu så jag övergick till spöken istället för ben. Bra det med.
Nu ligger Samson och snarkar på mina fötter under bordet. Helt sjukt att en jycke kan snarka så högt! :p

Ska till stallet ikväll, kommer en brud och ska kolla på när jag rider Rufus. Fan, jag haaaatar att rida när folk kollar på, när jag vet att dom är där för att kolla på mig. Blä.

Nåja, ska packa in kläa´ i garderob´n nu tänkte ja.

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0