Stallfest 2008

I lördags hade vi stallfest och, hör och häpna, alla kom! (Uton ponny-familjen de tråkmånsarna!)
Detta hände:

Jeanette blev så upphetsad när vi hade shottävling att hon hade sönder en av våra äggkoppar utav bara farten. Haha
Jennie var full som en kastrull och rullade ur våran dubbelsäng när hon låg och pratade i telefonen
Elena var full redan när hon kom och spenderade mesta kvällen ute på balkongen med en cigg i handen
Fia hade med sig en hel flarra päron-nånting com hon insisterade på att vi skulle shota så att den tog slut
Therese satt och skrålade med mig och Jeanette framför datorn
Linda spenderade också mycket tid på balkongen, tills det blev för kallt då hon anslöt sig till oss andra
Håkan försökte supa alla under bordet, och han lyckades med
Kim, som däckade i soffan. Jag fick släpa honom till sängen där han stönade fram att han var tvungen att spy men inte orkade gå till toan. Så jag fick hämta en hink :p
Lenny var aspackad i slutet och när taxin ringde och undrade var de var så sluddrade han "Hallå taxin!" som svar
Och jag då? Jag hade askul!

Kommentarer
Postat av: Elena

Hahahaha "Hallå taxin", fyfan vad kul. Du ska höra Lenny när han är asfull och ska vara trevlig mot taxichaufförerna, det är hysteriskt roligt för han sluddrar så de knappt hör vad han säger. Och så säger han alltid "Duu är väl van att schhöra på fulla männiscchhor?"

2008-06-17 @ 07:02:18
URL: http://elenaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0