Duktiga pluttar

Igår red jag dressyr på Rufus, dressyr på Marije och longerade Viktoria. Kom inte hem fören halv 12 typ :D men GUUUUD vad skönt det var och GUUUUD vad bra det gick! Skönt för att det är för jävla varmt att rida om man inte rider så sent, Marije var helt överlycklig och bockade som en tok när vi galopperade :p
Fick en liten utskällning av matte Jennie för hon trodde att jag skulle lära henne dumheter :p Hahah. Jag skulle väl aldrig...
Och bra gick det för att båda hästarna gick som klockor när jag red. Jag ska fan baka en tårta till kotknackaren och ge honom en bamsekram på fredag för att han knackade Rufus sist. Jätteskillnad när man rider. Vicky var duktig när vi longerade också, fast hon protesterade lite *hehe*

Nu måste jag ner till tvätten och tvätta schabrak :/

Pözzizar zålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0