Ny dag, nya tider

...eller nått. Viste inte vad jag skulle skriva för rubrik :p
Haha.
Livet rullar på som vanligt. Sitter nu återigen på jobbet och slöar. Är för en gångs skull tidig, brukar nästan alltid annars vara preciiis i tid, eller, ännu oftare liiite sen. men de är snälla mot mig som tur är.

Idag gick jag på stan med Bellagumman innan jobbet. Jag hade en plan på vad jag skulle göra där uppe, och det gick väl bra, utom att jag glömde hälften :p

Nu är det förändringar på gång minsann. Vänta ni bara. ikväll så jädrar, ska det ske!

Dessutom så har jag medryttarmeterial som ska komma i veckan. En på tisdag, en på torsdag och en på söndag. Plus att Dannie och Tina redan varit där. de blir nog bra dethär ska ni se.
Men erkänn, jag har haft en jädra otur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0