Trött dag

Sitterpå jobbet och degar. Typ en timma kvar bara eftersom vi brukar få gå lite tidigare :D Härligt...
Ska jobba på hemvården på söndag också, mellan 7 och 14. Bra med extra pengar eftersom Kim fyller snart (29 september) Då blir han gammal, 25 - det är ju halvvägs till 50 ju! *hahaha*

Sen kl sju noll noll så ska jag, jennie och ellen befinna oss på ett ställe och fixa allt med det där som jag har pratat om. Hoppas det går vägen nu då ända in i det sista. Skulle va så skönt att bara... !!! -  Jennie, du vet vad jag menar!

Ellen var här på intervju förut, och det gick väl bra men jag tror Tomas tyckte hon va lite för blyg. Vafan, ellen kan ju prata på som bara den när hon äår på det humöret! Synd att hon inte var på det humöret nu bara... Men hon får komma hit och överyga honom lite mer :D

Kommentarer
Postat av: Fia med kakorna

Hej! Hur går det p jobbet utan oss? :P har han sagt något om bilderna? :P

2008-08-21 @ 19:41:15
URL: http://kiitaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0