Roliga samtal idag

Det har ringt massa roligt i min telefon idag också. BTW.

Först så ringde Jani från ClubDD i Sthlm och sa att jag hade fått jobbet! Fan va roligt!

Sen, när jag var på solariet, så ringde Micke i Varberga! Det var riktigt roligt! Inte hört från honom på jättelänge. (om man inte räknar med den gången då jag, på väg mot att bli riktigt stupfull, ringde och svamlade om att vi måste ses nu när jag blivit arbetslös. :p stackars micke, Vi ska ses snart iaf.

Och efter det så ringde Alexandra från ClubDD i Sthlm. Vi snacka lite om kläder, smink och hår och så. Skoj :)

Och nu senast så ringde Tina, och berätta det äckliga nyheten att hon hittat den 15 cm + svans långa råttan i stallet, DÖD i min hästs vattenhink! BLÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0