Löshoppning

Idag så löshoppade jag och Fia Rufus och Whippan. Det gick SKITbra!
Whippan hoppade 90 som högst, och Rufus hoppade 110. De hade med all säkerhet klarat högre, men Fia var orolig för att hon skulle bli trött och jag tyckte att det gick så super. duper, toppen, jättebra så jag ville sluta när det gick bra. :D
De som har sett bäbis hoppa vet ju att han kan vara lite väl mycket fullt ös - medvetslös ibland (läs: oftast) :p Haha.

Gick skitbra när jag hoppa sist också, jag vet inte vad det är med honom :p

Men han har tunnat ur MASSA p.g.a den jävla koliken :( Men jag har börjat fodra luzern och olja nu, plus kraft på e.m också, så han borde öka snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0