Jalla, jalla Vivalla!

Sitter i Vivalla nu. Hos lille Steffe-Leffe :) Borde ha åkt hem för länge sen egentligen, men det var så trevligt här, med film och jordgubbar med smält choklad. :D Mums!
Ska få skjuts hem sen dessutom. Av snälla Görgen (VA?! HAR DU VASELIN I BH´N???) *haha* Minnen det. Iaf så känns det inte så lockande att sätta sig på en buss upp på stan och sen gå från stan hem. Sista bussen har gått nämligen. Fan ta bussarna mot Rosta.

Försöv mig i morse dessutom. Skulle ha gått upp vid halv 10 för att sedan dra mig upp på stan och Arbetsförmedlingen vid 12-snåret. Men det bidde att jag kom upp på stan vid halv 2 istället.
Gick ganska bra på arbetsförmedlingen. Snabbare än förra gången om inte annat :p
Sen satte jag mig på Hälls medan jag väntade på Steffe. Passade på att kolla igenom papprena från Arbetsförmedlingen också. Fy 17 vad jobbigt.


Sen drog vi å sola. sen Till Vivalla. That´s it folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0