Inte McDrive - McRIDE!

Hahahaha! Roligaste saken jag och Sunila gjorde i lördags!
Sunila var sjuk och orkade inte rida ordentligt, och jag? Ja, jag var bara trött. Så vi bestämde oss för att bara skritta ut en sväng barbaka och mysa. Jag frågade ifan vi skulle rida på cykelvägen runt Gustavsviksbadet och visa upp oss lite istället för att ride den gamla vanligta, tråkiga, vägen genom skogen. Och visst, Sunila var på.
   När vi kommit en bit så såg vi McDonalds skymta lite längre fram, varvid jag sa mest på skoj;
- Fan, vi måste rida DriveIn´en någon gång!
Sunila;
- Ja! Jag har pengar på mig nu!
Sagt och gjort - vi rider DriveIn´en på McDonalds vid G-vikbadet.
Fan vad roligt det var! När vi skulle beställa i luckan så hörde hon inte vad vi sa först, för hästarna ville inte stå still. Men så sa hon att vi skulle rida fram till luckan så skulle "vi" få morötter.
Rufus och Whippan var jätteduktiga hela vägen, men lite läskit var det allt. Ända tills Rufus fick morötter. Då tänkte han "Fan, jag gillar det här stället" och stod blickstilla.
Det var massa folk som kom ut och tog kort på oss, till och med en som tog kort från bilen när vi gick över övergångsstället :p *haha* De som jobbade där måste ha fått sig en minnesvärd dag, många kom ut och klappade och gullade. Jag och Sunila fick också en bra dag. Vi fick varsin McFlurry :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0