Per

Igår när jag satt på jobbet så ringde det i min mobil. Jag kunde inte svara eftersom jag satt i telefonen då, men jag ringde upp efteråt. Eftersom jag använde jobbets telefon och hade headset på mig så hade jag inte riktigt hunnit koppla att jag inte ringde för jobbet, utan privat, så det var nära att jag sa: Hej jag heter Rani och ringer från ComHem när personen i fråga svarade. Som tur var så han jag hejda mig i tid. Resultatet blev: Hej, jag heter Rani och du hade ringt mig? Den stackars personen i andra änden tyckte nog att jag var ganska puckad (han sa det senare) och inte blev det bättre av att jag inte fattade vem det var först.
Det var i alla fall Per, den lilla snorungen från Kvinnersta. Haha, nej, skoja bara. Det var Per, men han är ingen snorunge. Inte på riktigt. Oftast.
Fick i alla fall reda på att han brukar läsa min blogg ibland, så jag tänkte att jag skulle tillägna honom ett inlägg.
Så; here you go Per!

Kommentarer
Postat av: ebba

Utan kakao!? :O Alltså med bara smör?

2007-09-12 @ 13:25:28
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0