Jag känner ingen smak!

jag är nu inne i det stadiet i min förkylning där jag inte känner någon smak. Alls. Det är baskemej inte roligt! Det hjälper lixom inte till att vilja få en att äta. Jag är nämligen sådan att när jag är sjuk så äter jag typ ingenting, förutom glass. Det lärde jag mig redan som liten, att när man är sjuk, då får man äta hur mycket glass man bara orkar, och INGEN ska få ta det ifrån mig.

Och hur kul ska det bli att ligga i en tandläkarstol och snörvla? Jag kan fan knappt andas med näsan! Jag kommer kvävas! Får smörja lite liniment under näsan i stallet :P
Vem vet? det kanske hjälper...

Kommentarer
Postat av: rockpoet

Inte bara det. Du HAR ingen smak heller.
Det är en ordvits. Den håller.

2007-09-04 @ 12:32:39
URL: http://rockpoet.blogg.se
Postat av: Rani

rockpoet: DU har verkligen dåliga vitsar, eftersom du måste förklara ATT det är en vits och att dub försöker övertyga folk om att den håller, bevisar bara hur lite du tror på den själv.

2007-09-04 @ 16:06:03
URL: http://ranir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0