Ellen DeGeneres

Sitter och slötittar lite granna på Ellen DeGeneres Show på femman. Jag tycker om Ellen. Hon är rolig. Jag kommer ihåg hennes seria när hon spelade sig själv för flera år sedan, och jag tyckte att den var rolig.
Så idag, så kläcker människan ur sig någonting om att hon är 49 år. Jag trodde det inte, så jag var tvungen att Googla på det, och visst. Hon är född 1958.
Hon ser INTE ut att vara nästan 50 år.

image45

Och tillråga på allt så är hon tillsammans med en väldigt vackar kvinna också.

image46

De är väldigt söta tillsammans.

image47


Kommentarer
Postat av: ebba

Om du är duktig på att baka - ge mig gärna något tips på vad jag ska slänga ihop för något! :)

2007-09-12 @ 13:12:27
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0