Tårögd

Jag satt och kollade på America´s got tallent och jag såg något som, fråga mig inte varför, rörde mig till tårar. Jag såg ett avsnitt för ett tag sedan, där det var två bröder som uppträdde. Ena killen (den äldre, ca 18 år) sjöng och spelade giutar. Och han var duktig! Men inget sådär speciellt. Hans yngre bror däremot (ca 16 år). Han spelade munspel så att det stod härliga till!
Juryn älskade honom, men rådde brorsan att han inte skulle sjunga mer.

Det här klippet som jag såg nu, det var från delfinalen, där de där två bröderna ("The Millers") vann. Men jurryn sa åt munnspelsbrorsan att han borde dumpa den andra brorsan, och då blev den yngre killen ledsen så att han började gråta! Och det tyckte jag var så... bedårande skulle jag vilja säga! Och sen kom tårarna när jag såg hur den äldre brorsan la armen om den yngre för att trösta honom. Jag tror han skrattade också, som för att säga: "Hey brorsan, det är lugnt! Vi har haft kul såhär långt!"

Så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0