Rufus på språng!

Stördaste drömmen jag drömde inatt då! Haha. Men inte helt olik sanningen i vissa lägen :p

Jag drömde att jag skulle träna någonting med Rufus, NH tror jag, och att jag var uppe på stan. Jag tror det var stortorget. Rufus hade ingenting på huvudet, inget träns eller grimma eller så, utan han stod helt lös, men någonting hade jag över bogen på honom, ungefär som ett sådant där bogskydd Dehli har, fast av skumgummi. (Helt stört, jag vet) Och sen så fick Rufus för sig att han inte ville vara med mer, så han började knata iväg. jag tog tag i skummgummigrejen i ett tafatt försök att försöka stoppa honom, men det gick ju såklart åt pipsvängen.
Och ett ty tre så var hästen lös och travade sick-sack längst hela gatan, (som jag inte vet vad den heter, ni vet där vid Wear It, man kommer fram vid Träffpunkt). En snäll kille som sitter på en av bänkarna reser sig upp och börjar springa efter. Rufus travar på där lita långsat framför mig, tills det kommer en jävla kärring och börjar gapa och klappa i händerna. Rufus far iväg som ett skott.
   Kommer inte ihåg sådär mer exakt nu, men jag hittade i alla fall hästkräket uppe på sörbybacken, efter att ha kutat runt halva staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0