Vi ser det regnar...

Och jag som har hål i skorna :(
BLÄ och USCH vad blöt jag är!!
Får knalla runt i stallkängor hela dan... :P

Uppdatering om min helg:

Fredag:
Va i skolan och idén va att jag skulle plugga.
Men jag satt hela förmiddagen och sökte jobb istället. :P
Nödvändigt det också iof..
Sen åkte jag till stallet och var med min Bäbis <3
Meningen var att jag skulle ha åkt till Stefan på kvällen, men det skedde ett litet missförstånd..
Han väntade på att jag skulle höra av mig, och jag väntade på att han skulle höra av sig.
Det hela slutade med att ingen hörde av sig, och jag spenderade kvällen hemma med Bella och hade mys framför tv:n.

Lördag:
Upp tidigt för att jobba. Självmordstankar som vanligt.
Jobbade, red och sen hade jag, Jennie, Thomas, Eila och Moa en supermysig pysseldag i stallet.
Vi satt och smörjde grejor och snackade strunt.
ÅH vad jag tycker om er!! <3
  
Sen åkte jag hem till mamma för att glo på Eurovision, men jag somnade.
Fick höra efter att det inte gått så bra för oss.. :(
men Serbien va ju också bra tycker jag.

Söndag:
Åkte ifrån mamma vid 3, direkt till stallet.
Jennie hade lektion för mig, och det gick ganska bra.
Hehe.. hon ramlade av min knäppa häst...
Förlåt!!
   Sen så åkte jag iaf. till Stefan.
Har saknat den killen under den tid vi inte sågs!
Puss på dig! <3
Vi hade jättemysigt!
Glodde på film, käkade gott osv. osv.

Helgen kan alltså sammanfattas med följande smiley:
 
:D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hade en underbar helg jag med juh.. Och Du... Du är bäst och jag överlevde ju eller hur *asg*

2007-05-14 @ 10:43:39
URL: http://anara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0