Trött

Igår så åkte jag hem till Elena för att glo på Pirates 2 med henne och Kim.
Myyyys säger jag bara! Gos på Dig!
Slutade iaf med att jag sov där, på Elenas gästsäng. Själv. Ville bara tillägga det för att undvika vissa missförstånd. ;)
På kvällen, runt 11-snåret så kommer Elenas skitunge till lillebror Eddie och stoltserar med 2 biljetter till pirates 3, som börjar om en timma. Elena försökte tappert köpa loss de stackars biljetterna, men misslyckades.
Faan ta dig Eddie ;)

I morse så hade jag morgonfodring här ute på skolan, så det var bara att pallra sig upp kl halv 6 för att ta bussen till skolan och ta i med hårdhanskarna :P Satan vad hungrig jag var då vid 7 när maten öppnade. Sen gick jag och la mig igen, och sov till kvart i 10 (lektionen började vid fem över). Gick på lektionen i pyjamas byxor :P Och sitter fortfarande i dom faktist ;) Men ska byta om nu, för jag ska på arbetsintervju.
Hoppas jag får jobbet, är på samma ställe som Hanna. Askul stumpan!

Kommentarer
Postat av: Kim

oh, vad soft det låter att kunna gå direkt från sängen i mjukiskläder till lektionen =)

2007-05-23 @ 14:07:15
URL: http://kimeks.blogg.se
Postat av: Hanna

Du bara ska få jobbet ;D

2007-05-23 @ 21:03:47
URL: http://hannalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0