Stay away from me

allting känns bara upp och ner och fel just nu.
Det är inget som någon har gjort och det är inget speciellt som är fel. det hela kommer ändå i slutändan tillbaka till mig.

å ena sidan, så har vi Dig. Du är så underbart snäll och gullig och rolig. Jag är så glad att jag har lärt känna dig. Du verkar vara en sån där underbar kille som bara är för bra för att vara sann.

men å andra sidan (för såklart så ska det alltid vara en andra sida) så har vi honom. Han som jag inte vet var jag har, men som alltid tycks veta var han har mig. han som jag har ett så långt och komplicerat förflutet med, men som jag ändå inte riktigt vet hur han fukar.

snälla killar om Du ska egentligen hålla sig undan från såna som jag, för jag vill inte göra er illa. Och allt för många gånger så är det precis så det har slutat.
Och varför, varför ska såna som Han vara så svåra att släppa, när man egentligen inte vet om det finns, eller har funnits, något att släppa över huvud taget.

så...

the light is shinning another night
the light is shinning way too bright
and i know i'll kill tonight
but you stay away
from the pain they see
buy you stay away
from my misery

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att skjuta ifrån sig människor man tycker om kan Aldrig vara bra för en själv.
Men jag tackar dig i alla fall för att du säger detta.
Står man precis i ett vägskäl som jag gjorde är det
bättre att få reda på den andres känslor innan man valt väg. Då hade man kunnat bli sårad, nu är ingen skada skedd.

2007-05-25 @ 23:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0