sanningen

Sanningen är den att jag vet vad som är bäst. Jag vet vad som är rätt att göra och jag vet vad jag skullle må dåligt av. Både att göra och att inte göra.
Du är bra för mig. Jag mår bra när jag är med Dig och jag behöver inte undra.
Så varför har jag så svårt att släppa taget? jag vet ju att det är hopplöst.
men jag måste, för jag vill må bra och jag mår bra när jag är med Dig. Jag känner Dig knappt, men jag känner dig tillräkligt bra för att veta att du bryr dig. Det kan jag inte säga om en som jag har kännt i 5 år.
Men det är svårt att släppa saker som man har hållit fast vid så länge. Det kommer kanske ta ett tag, men försök ge mig lite tid om Du kan.

Jag vill vara som gräsänderna.
Du vet vad jag menar...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag finns här stumpan om du behöver prata <3

2007-05-28 @ 10:25:15
URL: http://hannalu.blogg.se
Postat av: Hanna

<3 Loove!

2007-05-28 @ 10:25:52
URL: http://hannalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0