Planer inför helgen

Fredag
Det var egentligen meningen att jag skulle på dejt faktiskt. Vi skulle åkt till Nora och käkat noraglass och bara haft det mysigt :) Men jeg var tvungen att backa ur tyvärr :(
Det är nämligen så att en tjej som heter Vicky ska bu hos mig i helgen. Hon är från england och är på min skola som utbytesstudent, så jag kan ju inte precis lämna henne *hehe*
Jättesynd med daten iaf... Men vi får ta det veckan som kommer :)

Vi ska iaf. gå på stan en stund, vicky och jag, och träffa stefan en sväng. han skulle visst köpa en skjorta och ville att jag skulle hänga på ^^ så visst.
Sen bär det av till stallet.
Vicky är en hästtjej så det blir la bra =) Hon ska få rida skottet lite :)
Sen, mars pannkaka hem! Vila och plugga (tyvärr. skulle föredra enbart det tidigaste av de två)

Lördag

Upp till stallet och jobba.
Sista ridningen för denna tarmin, sen så ska hästarna på gå på semester och bli tjocka(re) och glada.
På kvällen så bär det av till frimis var det tänkt.

Söndag
Ingenting stort planerat än..
bara stallet som vanligt. tänkte försöka ha lite sovmorgon =)
MEN VAD SÄGER JAG?? "Inget stort" ??!!
FY Rani!
Jag och Elena ska ju gå på Pirates 3 juh!
När Vicky har åkt "hem" (till skolan) såklart :)

Thats it folkes!


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tycker lite synd om den där killen som du skulle gå på dejt med, stackare.
Men det är som det är jag tror han blir glad över att få träffa dig nästa vecka istället ;)

2007-05-24 @ 14:21:52
URL: http://kimeks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0