Ont i magen och helt darrig

Får ett sms av Han, och så Poff. Blir helt virrig och darrig och vet varken upp eller ner.
Det är äckligt hur vissa människor kan påverka en, det är äckligt hur lite man har att säga till om själv.
Jag vill ju så mycket, men jag vet inte vad någon annan vill, och jag är så rädd för att såra de jag verkligen tycker om. Jag vill verkligen inte, men det händer tyvärr alldeles för ofta. Förlåt mig.
Ibland känns det som att snälla människor ska hålla sig så långt borta från mig som de bara kan, det slutar nästan alltid illa...
Och det hela kommer alltid bara tillbaka till migsjälv i slutet. det är jag som inte vet vad jag vill, och jag som aldrig kan uppnå styrkan hos migsjälv att hålla mig till det som jag faktiskt vill.
Jag vet att många ser mig som så stark och duktig, dom vet vad jag vill och jobbar för det, men det är inte alltid så...
tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0