Lördag kväll..

ojojoj vad kul vi hade!
Det var frimis, jag, bella, vicky, hanna och fia.
kvällen började med tårta och en rosa panter.. Mmmm :D
sen så var det shots hit och cider dit. Vi dansade hej vilt och hade askul!
Kvällens höjdpunkt var faktiskt ändå när hanna och fia skulle åka hem, för då så kramades hanna och bella :D det gör mig lycklig ända in i hjärtat. visst, de behöver inte bli världens bästa vänner, men det vore ju skönt om de kunde vara på samma fest och typ prata med varandra lite smått. för ärligt talat har jag kännt mig helt fuckt upp av att behöva "tassa på tå" hela tiden, om man nu säger så..
Så det var skönt.

Nu sitter jag och pluggar och ska snart varva pluggandet med lite disk. Tycker så synd om Vicky som får sitta själv och glo på film.

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0