Helgen som varit.

I fredags så satt gänget och jag utanför stallet och grillade.
jag och elena skulle ha sovit där, men det blev så attans kallt på kvällen, så vi åkte hem *hehe*

Upp till stallet på lördagen och jobba.
Red i tre fucking timmar i sträck. AJ min rumpa!
När jag skulle åka hem så ringde en kompis och, hör och häpna, frågade om jag ville ha skijts hem.
Jag ba, JA!! :P

när jag kom hem, så var mammas kille där, med sin styvson, som för övrigt var assöt! *hehe*

Till stallet på söndag eftermiddag, red min häst, och sen så satt jag på Marije!
Inte rodeo denna gång :D
Mer kan ni snart läsa i vår hästblogg =)
hastbloggen.blogg.se

Hej hopp.
ses snart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0