Gårdagen

Var riktigt mysig faktiskt.
Vaknade hos mamma vid 8-snåret, och åt frukost :) Vilket inte inträffar särskilt ofta faktiskt, då vi typ aldrig har mat hemma, Bellagumman och jag :P Sen åkte jag buss in till stan och vidare till stallet. Där så red jag på min älskade snuttebäbis en runda ut i skogen. Haha, vd pigg han var, höll på att slita armarna av mig :)
Sen sån red jag och jennie ut en stund på Rufus och Marije. Jag red marije och jennie red rufus. Vi travade! DUKTIG Marije!

Sen, mars pannkaka hem och packa och städa lite, innan det bar iväg till Kvinnersta med två veckors stalltjänst framför sig. Direkt när man kom dit så var det bara att börja plocka in hästar. I klackskor. Fjollig man kände sig då :P
Sen så åkte jag och Jill iväg med Jocke och handlade lite, åkte hem och käkade och kvällsfodrade.
Då kom Hanna, Elena och Kim förbi en sväng. Det hela utvecklade sig väldigt mysigt ;)
haha.
Idag så blir det kanske filmmys med elena och Kim. Det är Pirates två som väntar :)

Puss å Kräm sålänge


Kommentarer
Postat av: Kim

det där kanske känns väldigt osäkert, klart du ska komma =)

2007-05-22 @ 10:52:16
URL: http://kimeks.blogg.se
Postat av: Jessica

Weheiiiiiii Rani ;)

2007-05-22 @ 13:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0