Bella <3

Vill bara tillägna detta inlägg till en av mina äldsta och bästa vänner.
Och och jag har känt varandra i över 10 långa år, och jag har aldrig för en sekund ångrat att vi träffades. Många underbara stunder har vi delat, men också många svåra. Men vi har tagit oss igenom dom och vuxit varandra närmare på köpet.
Nu känns det som att vi har glidit lite ifrån varandra, och det är jag så ledsen för.
jag vet att det är mest mitt fel, eftersom jag aldrig är hemma numera. Men jag lovar, så fort skolan är slut så ska det bli bättring.

Älskar dig gumman. Nu och för alltid!


"You´re not alone
together we stand
I´ll be by your side
you´ll know I take your hand"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0