Arg, argare, argast

Jaha, nu är man inte ens värd att ödsla någon ork på.
Vissa människor kan vara så grymt falska tydligen så att jag vet inte vad.
Jag trodde jag kände honom, jag räknade honom som en av mina bästa killkompisar. Men Helvete vad han tydligen har snackat skit om mig.
Men, jag behöver inte ha en sådan männsika i mitt liv, och absolut inte en sådan vän. Så hejdå.
Men endå så var det jag som skickade det första sms:et, inte för att jag mår dåligt av att vi är osams, utan för att jag tycker synd om J, och att det är ju onödigt att gå omkring och vara onödigt arg.
Dessutom så vill jag förklara och framförallt försvara mig.

Helvete vad vissa människor kan vara falska.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hoppas det ordnar sig på bästa möjliga sätt. Du har rätt, man ska inte beblanda sig med människor som får en att må dåligt, men det är så otroligt jobbigt och synd när det visar sig vara de personer som man värdesätter högst. Stå på dig, du förtjänar en bra behandling raring.
Kramar.

2007-05-22 @ 19:47:05
URL: http://phoenixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0