ÅH!

Jag är så arg. Så ARG! ÅH!
Tre saker som jag hatar hos människor i allmänhet är:

1) När en människa inte kan stå för vad han/hon känner, även fast det är så extremt uppenbart att det är löjligt. Extra löjligt är när han/hon ändå går och pratar vitt och brett om det med allt och alla, förutom till en person. Tror personen seriöst att man inte får reda på det??

2) När en människa gör eller säger något i tron om att det ska såra någon/göra någon annan förbannad, när det i själva verket bara är de själva som förlorar på det.

3) När någon skiter i den kompisen man kände först, utan bara är med den kompisen för att komma åt chansen att vara med någon annan.

Och nu är det så att jag har träffat någon som har lyckats pricka in alla tre.
GRATTIS TILL DIG!


Kommentarer
Postat av: Elena

Jag står bakom dig Banani :) The fab five got your back :D

2007-05-22 @ 08:50:23
URL: http://elenaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0