Skönaste dagen i världshistorien!

Jag har just upplevt den skönaste dagen jag har haft på väääldigt länge.
Jag, Bella och Bumbi drog till Björnstugan igår. Krull skulle också ha hängt med, men han bangade ur i sista sekunden.
Anledningen till denna plötsliga vilja att gå ut (på en skolkväll) var att jag och Bella var på Amy Daimonds konsert, och blev danssugna :P
Så vi drog ut. Och kom hem typ kl 2.
Vilket betydde att jag och Bumbi var väldigt trötta i morse.
Så vi stannade hemma.

Dagen såg ut typ sähär:

06.00 - Klockan ringde. Insåg att; nej!
Väckte Bumbi (tog en kvart) och förklarade läget.
Somnade om.
07.00 - Klockan ringde igen. Bumbi insåg att; nej.
Somnade om. igen.
11.00 - Vaknade. Låg kvar och drog oss i sängen.
12.00 - Gick upp. Käkade frukost (Cornflakes och mackor)
Kollade på Rasmus på luffen.
15.00 - Gick och la oss igen
18.00 - Vaknar av att Bella kommer hem.
18.30 - Går till Varbarga Centrum, ska handla toapapper (vart kissnödig hela dan)
Följde Bumbi till bussen.

19.00 - Tvätta


Sen så har kvällen växlat mellan att tvätta, se på tv och ett tafatt försök att plugga matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0