Player?

Jag har en ny pojkvän. Såhär löd folks reaktioner:

Jennie: Happ, när tröttnar du på honom då?!

Mamma: Jaha?! Är det samma som förra helgen?

Tobbe: Hur många pojkvänner har du haft sen vi träffades sist? Du är ju värsta playern ju!

Oskar: En till??!!


VAD
är detta?!
Jag är ingen player, men så tycks jag uppfattas.
Jag fattar inte, JAG kan väl inte hjälpa att alla killar jag har varit tillsammans med har varit stundvis sjuka i huvudet ?
Och det är faktiskt inte så många. Som jah gar varit tillsammans med alltså. De där andra kan man ju diskutera... Men i alla fall. Det är 4 stycken. 5 om man räknar med nuvarande.
Ala - Honom var jag tillsammans med i 2 år (!!) gjorde slut i somras. För avundsjuk.
Nicklas - Rann ut i sanden från min sida. (ca 1,5 månader)
Henrik - Var osäker på hur jag kände. (3-4 dar..)
Martin - Hade inte tid att ses så ofta som han ville. (2 månader)

Sen de där övriga.
Jag hade inte haft nått emot att bli tillsammans med dom! det var ju lixom från deras sida som det tog "stopp" så att säga. Men är jag verkligen så illa? Jag tycker fan inte det.

Han jag har nu då. Ronny. (lite roligt va? är det inte? Rani och Ronny *haha* Jag garvar iaf :P)
Som jag sa till honom igår. Jag har aldrig fått mitt hjärta krossat, men men honom är jag rädd för det. Inte för att jag tror att han ska vara otrogen, eller för att han är svinig eller nått sånt. nej nej.
Men med de andra så var det så... 100% hela tiden! svårt å förklara, men jag kände mig trängd lixom.. :P

Nu till nått "roligare":

Kom nyss hem från jobbet. tre ungar flög av. TRE! det är fan rekord :P
Men det blir mycket tårta *hehe*

See ya!!!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Klart du är player ^_^ sa aldrig de va någe negativt haha

2007-03-23 @ 11:46:04
Postat av: Rani

Tobbe: haha, nej, det har du rätt i. du sa aldrig det :P

2007-03-23 @ 12:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0