Godmorgon!

Fan. Här sitter man. Klockan är kvart över 7, och jag är i skolan!
Jupp. Yes. Skolan.
Fråga mig inte varför.
...eller jo. Jag har stalltjänst.
Upp klockan sex och ge hästarna mat.
uj uj uj.

Jag har min bäbis här nu :D
TACK ULF OCH JENNIE!!

Lite kaotisk dag igår :P

till universitetet med skolan
hem
ulf hämtar upp mig
åker till jennies stall och hämtar transport
åker till stallet
packar ihop alla grejor och lastar hästen
åker till skolan
lastar ur hästen + alla grejor och kommer på att jag har glomt allt hö hemma
Ulf åker och lämnar transporten hos jennie
Ulf till stallet och hämtar hö
Ulf kommer till skolan med höt

Rani gillar ulf. Han är snäll =)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu har jag länkat dig från min blogg vännen!!!
Du vet vad jag sa... Det är hårt att vara hästägare ;o) *Fniss*

2007-03-31 @ 21:25:28
URL: http://anara.blogg.se
Postat av: Bellooo

Eyyy gumman! Nu kommenterar jag din blogg, nu får du allt kommentera min ;) haha jag har hittat pizzakillen :P han jobbar på resturangen i Haga , såg han igår..båda bah.." ööööh..Hej!" :P jaja, ses imorrn. Abooooo :D

2007-04-01 @ 17:58:49
URL: http://belloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0