Det våras!

Det märks att det är mycket varmare ute nu än för 3-4 veckor sen.
Hur jag märker det? Men kan faktiskt sitta på sängkanten i bara t-shirt i mer än 4 sekunder utan att frysa ihjäl! Asså, det var så JÄÄÄÄVLA kallt i vår lägenhet i vintras. Helt sjukt! Själv skulle jag inte ha överlevt utan tofflor och vetekudde. Tack mamma.

Jag har asont i armen. Jag vet inte vad jag har gjort! Gör lixom ont i överarmen så fort jag rör armen. AAAJE!

***

Happ, nu sitter man i skolan. Och vad är det forsta man får höra?! Att vi ska vara i stallet, ombytta.
Har jag några stallkläder med mig? NEEEEJE!
Varför kan dom inte säga till i förväg????!!!!
AAARRRGHHHH!!

***

Jag hade stallkläder med mig. Lämnade dom här i måndags. Men det kom inte Rani på fören efter hon hade tagit på sig ett par för korta, blå hängslebyxor som var öppna i sidan. (Kan försöka visa en bild på hur det såg ut sen).
Låt mig bara förtydliga: jag hade inga byxor under, så de där hålen gjorde sig extra bra.

***

Nu sitter man här och ska försöka sig på att göra klart projektarbetet, tillsammans med "my partner in crime": Madde. Här kommer hon nu, så nu ska vi köra

***

Nu är man hemma efter stallet. Red långritt på bäbis till vittwång. Askul! =)

Sötnosen Ronny är här <3 saknat honom! Längesen vi sågs ju!
Söndags... OKEJ! Måndags morse om man ska räkna noga! :P
Men ska iväg å mysa nu :)

Se Ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0