Dessa DJÄVULUSISKA läxor!!

Detta är min läx-lista (den kortfattade vertionen):

  • Skriva PM. En jämförelse mellan en bok och film. Eragon i mitt fall.
  • Kapitel 1 i Matte D. TILLS PÅ TISDAG! (har inte börjat)
  • Naturkunskapsuppgifter
  • Rester i microbiologi och genetik
  • Rester i växt-och djurliv
  • Skriva ihop hela prohektarbetet
  • Religionskunskapsuppgift
  • Kanske en insändare till samhällskundkapen. Ska se om jag måste göra den.
  • Grenuppgift (skriva om en hästsportsgren)
  • Uppgift i träningslära (för hästar alltså)

Det är säkert mycket mer, som jag har glömt (=förträngt för att överleva)
Låt mig bara poängtera att det är FLERA uppgifter och saker inom vissa av dessa punkter. Tex. resterna i växt- och djurliv. Har nästan hela kursen kvar.

och så kommer Eddie i går:
- Du måste vara asglad. Du har typ bara 6 veckor kvar i skolan! *hehe*

och jag:
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!

Typ.

Fan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0