Vad är väll en bal på slottet...

Idag är det bal :)
ska bli askul, hoppas jag. Men man ska aldrig ha för höga förhoppningar på saker, då blir man oftast besviken. det gäller att hålla fötterna på jorden.
Detta säger jag inte pga. att jag menar nått annat :P bara ett allmänt konstaterande sådär :D

Asså, sjukaste grejen hände nyss! I denna minut as we speak!
En snubbe adda mig på msn, och sa att han hade mailat till pig på helgon. såhär löd mailet:

Tjena där,

DU var vacker tycker vi,

Tänkte höra om du kanske ville vara med på vårat skivomslag till vårt band Mystical?

Brukar du ha kjol och nylonstrumpor?

Har du msn kan vi diskutera där mer

Ha det bäst?

Tobbe


Fan, kan inte sluta skratta...

Kommentarer
Postat av: Hurricane

DO IT :D

2007-06-01 @ 15:29:16
URL: http://phoenixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0