Nått lurt..

Min kära pojkvän Kim, är nog den mest morgontrötta människa jag någonsin har träffat. När man försöker prata med honom när han alldeles nyss har vaknat, så är det en väldigt rolig upplevelse. Han försöker nämligen prata, utan att öppna munnen, och påstår att han inte kan öppna ögonen.
När man ringer till honom på morgonen, för att se till så att han inte försover sig och kommer för sent till jobbet, så kan man alltid höra om han är vaken eller ej.

Därför så tyckte jag att det var väääääldigt konstigt i går morse, när jag ringde för att väcka honom, och han tryckte bort mig! Och nästa gång jag ringde, några sekunder senare, så svarade han och lät hur pigg som helst!
Nått lurt? Ja!


Senare fick jag det också bekräftat. Han hade sovit när jag ringde första gången.

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha! Du har misstolkat allt =) Ibland fumlar jag med fingrarna när jag ska svara i telefonen och det händer så lätt att man trycker på fel knapp. Jag var vaken :D

2007-06-27 @ 16:44:31
URL: http://kimeks.blogg.se
Postat av: Elena

Eller så hade han en annan käring där som han skulle kasta ut först. Jag tror att det var Erica Molin.

2007-06-27 @ 18:01:12
URL: http://elenaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0