MysPys.

Jag älskar min häst. Så otroligt mycket!!!
AAA! Jag blir glad, varm och lycklig ända in i hjärtat och själen av dagar som denna!

Jag tog in honom från hagen, och han gick in så lugnt och snällt som bara den, och så stog vi ovh borstade lite i solen. Det var bara SÅ varmt! Så vi satte oss i skuggan. Jag satt på en stol och han fick gå runt och beta. URmysigt!
Så stod han med huvudet i min famn också...

Sen kom Kim, och det gjorde ju inte mitt humör sämre :)
Han skulle rida på min häst idag, och det gick riktigt bra.
Men han ramlade av, stackarn. Jag kunde inte sluta skratta... Men inte åt honom, jag skrattar när alla ramlar av. Till och med mig själv, som Elena påpekade för stackars Kim.
Men upp igen, och så galopp.
Han ramlade inte av när han gjorde nått avancerat, bara så att ni vet. Rufus travade över en bom... och Kim... *poff* hehe...

Kim: HAN HOPPADE!


Man ba, nej Kim...

Haha.
Puss på Dig!

Kommentarer
Postat av: Elena

Hahaha. Ekan är så rolig :D :D HAN HOPPAADE!

2007-06-06 @ 15:54:02
URL: http://elenaeriksson.blogg.se
Postat av: Kim

Haha vafan, han var ju så seg, ville knappt skritta. Sen helt från ingenstans tog han värsta farten. Han hoppa visst! ;)

2007-06-06 @ 19:20:25
URL: http://kimeks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0