Hur festen festades:

Elena:
- Ramlade ner för trappan med sin brutna arm. Dock utan att bryta den andra
- Bossade med alla, genom att spela överdrivat andikappad med sin brutna arm. Men det ät ok, det skulle jag också ha gjort ;)
- Hånglade med en som hette Rickard
- Kom på att hon skulle starta ett band som heter Elena Löwholm-Eriksson och världens bästa band, (eller nått), bara för att reta sin bror Eddie, som för övrigt har ett band som heter Eddie Löwholm-Eriksson och världens bästa band, (eller nått).

Hanna:
- Tyckte tydligen att vara handikappad i.o.m att man har målat naglarna, är samma sak som att vara handikappad när man har brutit armen
- Försvann någonstans mitt i för att kolla på Jessikas lägenhet tillsammans med Jessika, Rickard och Nicklas
- Satt och pratade med nu-har-namnet-helt-fösvunnit-ur-mitt-huvud halva kvällen om seriösa saker

Fia:
- Var lite deppig stackars gumman. men hon höll gott mod och stannade kvar längre än mig
- delade på en veg.pizza med mig
- tog dit lite nya ansikten: Robin och Nicklas (tror jag)

nu-har-namnet-helt-fösvunnit-ur-mitt-huvud:
- följde också med för att köpa pizza
- var extremt kissnödig på tillbakavägen, la skönaste komentaren:
"Ladugårdsängen är ju det mest okissvänliga stället i hela Örebro"
- Pratade med Hanna halva kvällen om seriösa saker

Jenny:
- gav ett par skor till Elena i födelsedagspresent
- Blev jättefull
- Dansade rund och hoppade på stolar
- Ramlade ner från stolarna och höll på att slå halvt-ihjäl sig

Kim:
- var hungrig hela tiden
- sa världens gulligaste sak som gjorde mig så glad <3 Hoppas han kommer ihåg det bara... :P
- Blev jättefull
- somnade på bussen på väg hem
- däckade so fort vi kom innanför dörren

Jag:
- Hade jätteroligt
- Drack lagom
- var också hungrig
- glömde min plattång hos Elena


Imorgon vankas det hoppträning med hästen. Vi får la se hur det går =)

Kommentarer
Postat av: Elena

Ojojoj Rani Banani, ni ska bara veta vad som hände efter att ni hade åkt. En viss person förstörde hela kvällen. Jag ringer och skvallrar sen.

2007-07-01 @ 10:53:44
URL: http://elenaeriksson.blogg.se
Postat av: Elena

Jag vill också tillägga att jag ramlade i trappan innan vi ens hade börjat dricka, så ingen tror att jag ranglade nerför som ett fyllo :D

2007-07-01 @ 10:55:17
URL: http://elenaeriksson.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag tyckte att det var en bra sammanfattning, kan inte beskriva det bättre själv =D
"nu-har-namnet-helt-fösvunnit-ur-mitt-huvud" heter Jocke :P

2007-07-01 @ 12:39:04
URL: http://hannalu.blogg.se
Postat av: bellooo

Hej! Kan du ringa till mamma och saga att vi har kommit fram och att allt gick bra, halsa henne att hon sager det till Maries foraldrar ocksa. Mejlen funkar inte, och inte telefonen heller.

2007-07-01 @ 18:25:06
URL: http://belloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0