De 2

Rufus. Han är mitt allt. När jag är med honom i stallet så är jag hel. Jag är så lycklig och tillfreds och bara lugn ända in i själen.
Tänk dig att du kommer till stallet, och är jättestressad och allt har bara varit skit hela dan. Så går du ut i hagen för att hämta DIN häst. Bara den saken, DIN häst. Du har drömt om egen häst å länge du kan minnas, antagligen längre. Och när du kommer till hagen och ropar hans namn, och det är bara han som lyster på huvudet och kollar på dig... det går inte att beskriva känslan. Den är helt enorm.
Jag älskar min häst. Det bara är så, och det kan ingen, ingen, ingen ta ifrån mig.


Kim.
Tänk dig din drömkille, tänk dig hur du föreställde dig hans personlighet och sätt. Tänk dig att du har hittat honom, och att han faktiskt tycker om dig tillbaka. Den känslan är ganska enorm också.
Som jag skrev ovan, så är jag verkligen lycklig ända in i hjärta och själ när jag är i stallet. Tänk dig då att Han förstår det. Då menar jag inte att han säger att han förstår det, utan att han verkligen förstår det. När Han bara helt plötsligt säger att han ser det på dig, hur lycklig du är när du är där. Jag kan inte säga hur mycket det betyder för mig.






Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!!

2007-06-15 @ 00:33:20
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Hanna

åååh vad sött!

2007-06-15 @ 13:24:40
URL: http://hannalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0