Kim...

Är världens sötaste och undarbaraste pojkvän! Jag har fått mina nallar nu, iof inte i de färger jag blev kär i, men det är tanken som räknas! Tack så mycket älsklingen! Älskar dig! Puss

Men...

Trodde du verkligen att jag skulle låta godiset stå orört? föresten så har du dålig godissmak :P eller, så hade du ätit upp alla goda innan jag kom hem! I så fall. Fyyyyyy på dig!

Och varför stod det ett halvfullt saftglas precis vid lampknappen i det mörka rumet+ korkat... :P Om man inte vill saft på golvet förståss :)

Och inte var det diskat när jag kom hem heller.

Men misströsta inte. Jag älskar dig ändå. var bara tvungen att skoja med dig lite ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0