Igår var Kim arg...

...och jag hade jätteroligt.

tänk er detta:
Vi var nere på ICA för att handla oss lite mat, och köpte en stor påse med pommes, tre halvliters glasspaket och ett paket frysta fiskpinnar, och eftersom Klims frys är så liten att den snudd på inte existerar, så var Kim översygad att vi aldrig skulle få in allt i frysen.
Mycket riktigt. när vi kommer hem så försöker Kim stoppa in allt i frysen, och det går ju självklart inte. (Jag försöker påpeka att det kommer att gå, bara vi äter lite först, men han slår dövörat till).
Så Kim får för sig att det skulle gå in mer om det inte var massa is i frysen, vilket iof. säkert stämmer. Men, Kim tänkte inte göra som normala människor som frostar av frysen, utan han tar fram en skruvmejsel av något slag, och försöker hacka bort isen i frysen!
Mellan ljudet av hackandet så hör man Kim muttra och mumla jätteargt.

Jag vred mig av skratt, vilket inte precis gjorde honom på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0