(Hannas) Lista

Homo eller hetero?
Hetero.

Landet eller storstan?
Både och.

Kram eller puss?
Puss.

Pasta eller potatis?
Pasta

Is eller mjukglass?
Isglass (iaf på sommaren).

Rakad eller orakad?
Tredagars är väl fint :P

Biffig eller slank?
Mittemellan.

Popsnöre eller sportfåne?
Pop :P.

Naken eller pyjamas?
Naken.

Kaffe eller te?
Te

Förfest eller efterfest?
Förfest.

Engångssex eller engångstallrik?
Engångssex.

Glasögon eller linser?
Linser.

Plugga eller jobba?
Jobba.

Yngre eller äldre?
Äldre.

Lång eller kort?
Spelar ingen roll.

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?
Väldigt komplicerad fråga.. kan man inte rikigt svara på fören man är där. Men jag tror inte det.

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
VÄLDIGT konflikträdd, när det gäller migsjälv.

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
Ber om hjälp, men bara när det går åt helvete annars.

Är du svartsjuk?
Nope.

Vad gjorde du igår kväll?
Red dressyrlektion för jennie, pysslade i stallet, bar massa hyllor, fixade i lägenheten.

Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
Ja.

Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
Hundöron.

Tyckte du om att gå i skolan?
Jodå, oftast.

Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan?
Ridning och körning grundkurs och Hästkunskap.

Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan?
Kemi och Fysik.

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?
Förut fanns nog stor risk att jag skulle ha sagt typ "hemtjänst", men eftersom jag sitter där nu så... :P Är inte så farligt faktiskt. riktigt roligt :) Men till frågan... avloppsrensare.

Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?
Skulle vara stöttande. Vore riktigt roligt, vill ha en gaykompis :D.

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Självklart. Pengar!

Vad är det första du tänker på när du vaknar?
Om det är tidigt: Jag vill ta livet av mig.

Är du troende?
Ingen religion nej.

Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet?
Beror väl på kvinnan i fråga.

Tycker du om stearinljus?
Ja, det är mysigt.

Använder du hårbalsam?
Oftast.

När blir man vuxen?
Ingen aning.

Vilken färg har din tandborste?
Svart (som din själ.... (Nemi *fniss*)).

Har du lök i köttbullarna?
Yupp

Hav eller sjö?
Sjö.

Har du någon skrivare?
Ja, men den funkar inte.

Vad har du för väckarklocka?
Mobilen.

Hur ofta klipper du tånaglarna?
När de blir för långa.

Har du betalat månadens räkningar?
Oooo nej.

Använder du hudlotion?
Ja

Har du åkt ambulans någon gång?
Ja.

Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?
söt.

Chips/ostbågar/jordnötsringar?
ostbågar.

Äpple eller Päron?
Äpple.

Äter du fiskbullar?
Gud nej.

Svettas du mycket?
Beror på vad man gör :P

När klippte du dig senast?
I Juni.

Har du fått riktig massage någon gång?
Jaa och det är så skönt!

Vilken är din favorit på Mc Donalds?
Glassen.

Hur stor hårddisk har du?
Fråga Kim.

Har du överkast på sängen?
nej.

Har du blivit sövd någon gång?
Nej.

Lever din mormor?
nej.

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
Ingenting, och det är SÅ skönt!

Använder du tofflor?
På vintern.

Använder du morgonrock?
Mm, skööönt :)

Är du en Besserwisser?
Inte med mening, men andra tycker nog det rätt så ofta...

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen?
Nej.

Beskriv din humor:
Lite... speciell :P

Är det nåt du absolut inte äter:
Kött.

Kläder just nu:
jeans, strumpor, linne, bh och trosor.

Saft eller alkohol:
Beror på tillfället.

Hur många kuddar sover du med:
Två.

Favoritväder:
Soligt men inte stekhett.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Kniv, kim och Rufus

Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska.

Sparare eller slösare:
Slösare. absolut slösare.

Kommer du ihåg din första kärlek:
Mm.

Har du några homosexuella vänner:
Inte nära vänner.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Hoppas det.

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
Ett, KANSKE två.

Är du kittlig:
Ibland.

Snarkar du?
Ibland.

Stjärntecken?
Fisk.

Rädd för insekter?
Oftast inte. Getingar *huva*

Bästa bok?
ERAGON!.

Skriver du dagbok?
Jag bloggar.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Sugen på tatuering, har 2 piercingar

Gillar du att sjunga?
Sjunger hellre än bra, tyvärr.

Anser du att du är stark?
Jag kan om jag vill.

Röker du?
Nej.

Så mycket är klockan just nu:
19.19

Min längd (i cm):
180

Min skostorlek:
39-40-41

Antal par skor jag äger:
10-15 st.

Äger du några sexiga underkläder?
Japp japp.

Äger du några sexig kläder utöver det vanliga?
Hum... aa :D.

Ug eller dom?
eh... va??

Antal timmar i veckan jag spenderar vid datorn:
10-11 säkert.

Så många minuter tillbringar jag framför spegeln varje morgon:
5 kanske... just nu iaf :P

Antal träffar jag får när jag skriver in mitt namn i Googles sökruta:
6 320 000 - Rani
5 - Rani Roosling

Den här tiden står min väckarklockas alarm på just nu:
inte alls, men den kommer att stå på 5.40 (SLUTA SKRATTA KIM!!)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härmar mig med en del svar va va va :P Förresten du äter väl inte köttbullar? :P

2007-07-17 @ 10:41:59
URL: http://hannalu.blogg.se
Postat av: Elena

Haha, vad rolig du är. Om det beror på kvinnan ifråga så är hon väl inte inkvoterad? Hihi Banani.

2007-07-19 @ 22:33:54
URL: http://elenaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0