Telefonterror

Igår så gick jag och Kim och la oss en liten stund när jag kom hem från stallet. Så jääääävla trött var jag. Tror ni inte att vi försover oss? Kim brukar åka hemmifrån 12.15, och jag brugar försöka gå någonstans mellan halv och tjugo i 1. Vi vaknade 20 över, och jag hade inget smink och håret stod åt alla håll :p

Bråttom, bråttom.

Då ringer telefonen. Det är Aso, en kille som jag och Bella träffade på krogen för typ en månad sen. Jag sa att jag hade bråttom och sa att han skulle ringa senare. (Det gjorde han inte)
   Jag fortsätter att klä på mig.
Då ringer telefonen igen. Denna gång var det pappa. Sa samma sak till honom, att han skulle ringa senare. (Det gjorde han. Fy!)
   Jag går in i badrummet och börjar sminka mig.
Kim kommer med min mobil, som ringer. Karro Nordkvist denna gång. Hon ville fråga om jag verkligen gett rätt nummer till Elena tidigare (Det hade jag)
   Jag fortsätter sminka mig.
Telefonen börjar ringa. Marie Nordkvist denna gång. Hon ville också ha Elenas nummer! (Det fick hon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0