Lucia på VMmedia

Igår så gick vi luciatåg på jobbet. Jajemän! det gjorde vi.

(Jag ska hälsa att Kinapuffen är bakis idag. Från Kinapuffen Erik själv)

Haha vad roligt det var. jag, Thomine och lucian var de enda som inte stod med näsan nertryckt i papprena och sjöng. Det roligaste var ju när vi sjöng Staffan var en stalledräng. Killarna skulle börja sjunga, och så skulle tjejerna svara.
Killarna var i otakt så att det bara vissla om det *haha*
Inte lät det så jävla bra heller, det kan jag väl inte påstå, men vi bjöd på oss själva i alla fall! Och gjorde så att de andra fick en liten paus från arbetet :)

Jag ska kolla om det har kommit upp på Youtube än :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0