Fest i fredags

Eftersom vi som inte är fast anställda på VMmedia eller har jobbat här i minst ett år inte fick gå på foretagets julfest så hade några av oss en egen. Det var förfest hos Ida, bokat bord på O´larys (eller hur det nu stavas) och fest på Fimis. Vi som festade var; Jag, Petter, Thomine, Ida, Mussle, Josefin och några till. Men det var vi som var "gänget"
Och SATAN vad kul det var!
Jag träffade typ 70% av all jag någonsin har träffat känndes det som. Det var;
Ricky och hans tjej, Gustav och andra från Kvinnersta, Zaid och hans kompisar, Anna, Ronny, Renee och Krull!
Fy 17 vad roligt det var! har saknat Renee och Krull som fan! Renne sa att hon brukar läsa min blogg, nu får vi se om det stämmer! =) Upp till bevis Renee. En kommentar tack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0