Konstig dröm i morse.

Jag drömde världens sjukaste dröm precis innan jag vaknade i dag. Jag grömde att jag var en ailien, som skulle gifta mig med prins Carl-Filip. Allvarligt alltså!
Vi tar det från början...

Jag (som då är en ailien. Grön och allt är jag) kommer på min ailienpolare med att försöka sig på att gifta sig med carl-Filip, vilket jag skulle göra. Nu får ni inte tro att prinsen skulle gifta sig med en ailien av egen fri vilja, nej nej, vi hade en människodräkt som vi kröp in i, som såg ut som hans riktiga fästmö. vart hon var på riktigt det vet jag inte, men vi hade säkert gjort nått hemskt med henne.
Så stog jag där med prinsen, det var förvånansvärt inte ett stort bröllop, bara några få, men på nått vis så lyckedes folket klura ut att jag inte var mänsklig. Prinsen blev jättearg och jätteledsen, och han började rota i alla papper för att kolla om det fanns nåt kryphål för honom att slinka ut genom, det fanns det nog inte, tror jag, för då ringde min väckarklocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0